آیا پیوند کلیه مناسب برای بیمار نارسایی کلیه با بیماری قلبی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مشخص شده است که پیوند کلیه یک درمان معمول برای درمان نارسایی کلیه است، اما آن را مناسب برای بیمار نارسایی کلیه با بیماری قلبی؟ آیا آن را مناسب برای هر بیمار مبتلا به این بیماری؟

یکی از بیماران من از چانگشا، در حال حاضر نگرانی در مورد بیماری خود را، چرا که او می تواند پیوند کلیه با توجه به طرح اولیه را دریافت نمی. او در حال انتظار برای کلیه مناسب است، اما در حال حاضر او می تواند عمل با کلیه جدید را نه فقط به خاطر او، Äôve کردم نارسایی قلبی. او از من پرسید که آیا او هنوز هم یک فرصت به انجام عمل پیوند. با توجه به شرایط خود، او می تواند این عمل را انجام ندهید اما در حال حاضر که این معنی نیست که او می تواند آن را برای همیشه نمی کنند. حالا نکته مهم برای او است برای کنترل وضعیت بیماری و انجام دیالیز مناسب، در عین حال، فراموش نکنید که برای کنترل فشار خون است که مفید برای کنترل این بیماری می باشد. پس از مدت کوتاهی، او ممکن است دیگر فرصتی برای انجام این عملیات دریافت کنید. بنابراین اگر شما در وضعیت مشابه هستند، دان، AOT شود ترسم، شما می توانید به ما ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com با شرایط بیماری جزئیات خود را، و سپس ما آن را تجزیه و تحلیل و ایجاد یک برنامه درمانی مناسب برای شما.

آیا نمی دهد تا به راحتی، فقط هر کاری را که پزشکان گفته شما انجام دهد و من معتقدم که شما بهتر می تواند دیر یا دوم دریافت کنید. در زیر دو چیز خوب است برای سلامتی شما، اجازه دهید نگاهی داشته باشند با هم.

یک رژیم غذایی مناسب: نگه داشتن یک رژیم غذایی مناسب که می تواند شما تغذیه به اندازه کافی تامین و تقویت پاسخ ایمنی خود را، که برای جلوگیری از عفونت مفید است.

ورزش: انجام برخی از ورزش، اما نه بیش از حد، هرگز خود را بیش از حد خسته است، در غیر این صورت که به سلامت خود را به جای مفید آسیب برساند.

اگر سوالی دیگر، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با پزشکان آنلاین ما به طور مستقیم.

 

آیا پیوند کلیه مناسب برای بیمار نارسایی کلیه با بیماری قلبی





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، پیوند کلیه، آیا پیوند کلیه مناسب برای بیمار نارسایی کلیه با بیماری قلبی ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: